Kreatívne vyjednávanie WIIIN

Výkonný nástroj pre zmenu hry pri vašich najdôležitejších obchodoch. Výhodou uplatňovania princípu WIIIN je aktívna činnosť pri tvarovaní vnímania druhej strany priaznivo na svoju a zladenie skutočných záujmov oboch strán skôr, než je nutné bojovať za svoje pozície.

ZAMERANIE NA PRÍPADY VYJEDNÁVANIA

Ekonomické spory

Riešenie pohľadávok

Obchodné podmienky

FORMY SPOLUPRÁCE

I

Zastupovanie klienta

Zastupovanie klienta na základe plnomocenstva v celom prípade na základe odsúhlasených cieľov a stratégií. Príprava a nastavenie vyjednávania. Dizajn dohody. Uzatvorenie zmluvy / dohody.

II

Asistencia pri vyjednávaní

Spoluúčasť pri vyjednávaní medzi klientom a protistranou. Usmerňovanie správania a zlepšiť komunikácie klienta. Sledovanie a analýza protistrany. Návrh a riešenie stresových situácií. Budovať dôveru. Koučing klienta v procese vyjednávania. Dekódovanie neverbálnej komunikácie protistrany. Detekcia zavádzania a klamu protistrany. Vytváranie súladu a dôvery strán. Zrkadlenie protistrany klientom. Sledovanie metamodelu reči protistrany.

III

Poradenstvo a konzultácie

Analýza prípadu a návrh ďalšieho postupu v jednotlivých fázach prípadu podľa požiadaviek klienta. Návrh riešení a efektívneho postupu správania a komunikácie klienta.

PONUKA SLUŽIEB

01.

Analýza prípadu

Rozbor aktuálnej situácie; Určenie mapy vzťahov; Ciele; Určenie, resp. vytvorenie BATNA klienta a protistrany; Audit bariér; Detekcia právnych a ekonomických rizík

02.

Návrh stratégie a ďalšieho postupu

Na základe aktuálnej analýzy prípadu určenie správnej stratégie, návrhu techník a ďalšieho postupu procesu vyjednávania.

03.

Analýza protistrany

Zber a analýza informácií - externé a interné zdroje.
Určenie BATNA , Typológia MBTI, NLP (detekcia metaprogramov protistrany). 

04.

Návrh zmeny správania a komunikácie na základe analýzy protistrany

Návrhy zmeny správania a komunikácie na základe typológie MBTI klienta a protistrany. Využitie hypnopovelov v komunikácií. Podporné podnety na vytváranie a prehlbovanie súladu strán.

05.

Určenie stratégie a taktiky postupu vyjednávania

Spätným mapovaním vytvoriť časovú os - komplexný projekt procesu vyjednávania až po dohodu. Východiskom je koncovým bod – dohoda, ktorú chce klient dosiahnuť, a postupuje späť do súčasnosti. Pomocou potenciálnych strán a ich vzťahov vytvoríme odhad skutočných záujmov, audit bariér aj obťažnosť a náklady súvisiace s uzavretím čiastkových dohôd s každou zainteresovanou stranou.

06.

BATNAs a ZOPA

BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement) - najlepšia alternatíva bez uzavretia dohody, na ktorú nemá vplyv protistrana. ZOPA - interval zóny možnej dohody. Správne určenie BATNAs a ZOPA má významný vplyv na návrh čo najlepšej stratégii procesu vyjednávania.

07.

Dizajn dohody

Vytvoriť návrh dohody, ktorý bude spĺňať pre klienta pridanú hodnotu, maximalizáciu hodnoty (nástroj „na severovýchod“), naplniť záujmy protistrany nástrojom „za menej“ a naplniť win-win-win. Návrh dohody bude vypracovaný pozitívne s dlhodobého hľadiska s minimalizáciou rizík a riešením predvídateľných aj nepredvídateľných zmien.

08.

Príprava klienta na vlastné vyjednávanie

Príprava otázok na sondovanie s cieľom určiť skutočné záujmy a BATNA protistrany. Návrh argumentov a odpovedí na predpokladané otázky a výhrady protistrany. Návrh správania a komunikácie klienta voči protistrane.

09.

Mapa vzťahov

Zmapovanie všetkých zainteresovaných strán, ktoré majú priamy a nepriamy vplyv na celkový výsledok. Určiť skutočné záujmy všetkých strán ako základ pre audit bariér a návrh ďalšieho postupu procesu vyjednávania.

10.

Čierna labuť – hľadanie a analýza hodnoty

Čierne labute sú udalosti, či informácie mimo dosah bežného vnímania veci - nedajú sa nikdy vopred predpovedať. Jedná sa o modernú metódu, ako dosiahnuť prelom v akejkoľvek situácií odhalením neznámeho neznáma – čiernej labute, ktorá sa väčšinou nachádza pri každom vyjednávaní a vie ho významne ovplyvniť. Jedná sa o skutočnosti a faktory, ktoré vyjednávač nepozná – (ne?)známe neznáme.

CENA PONÚKANÝCH SLUŽIEB

Možnosti podľa rozhodnutia klienta a špecifikácie prípadu:

85 €

/ HOD.

Tarifná odmena                             

45 €

/ HOD.

Tarifná odmena 
+ 10% odmena
z cieľovej hodnoty

?

Dohodou
 

Máte záujem?

Kliknite pre vyplnenie briefu ohľadom vášho prípadu:

Kontakty

Zavolajte nám

+421 905 475 042

Napíšte nám

office@goodman.sk

Miesto poskytovania služieb

Bratislava, Dunajská Lužná, Košice

Kontaktný formulár